...

Obecnie wysyłamy na cały świat.

Czas przetwarzania wszystkich zamówień wynosi 1-2 dni.

Czas dostawy wynosi 6-12 dni (od poniedziałku do piątku) dla wszystkich krajów, z wyjątkiem odległych wysp, gdzie czas ten może się wydłużyć do około 15 dni roboczych.

Koszt wysyłki:

Obecnie wysyłka jest bezpłatna dla wszystkich zamówień powyżej 100 zł.

Zmiany w zamówieniach:

Po potwierdzeniu zamówienia nie można go modyfikować ani anulować. Jeśli chcesz zwrócić produkt, musisz rozpocząć procedurę zwrotu po otrzymaniu przedmiotu.

Przedmiot nie został otrzymany:

Jeśli złożyłeś zamówienie i jeszcze go nie otrzymałeś, ale status śledzenia pokazuje, że zostało dostarczone, możesz skontaktować się z przewoźnikiem, aby zlokalizować swoją przesyłkę. Gdy przedmiot znajduje się w posiadaniu przewoźnika, nie mamy już nad nim kontroli. Jeśli problem będzie się utrzymywał, prosimy o kontakt z nami pod adresem kontakt@zdrowapostura.pl, a zrobimy co w naszej mocy, aby pomóc i jak najszybciej rozwiązać problem.

Czasami informacje o śledzeniu mogą nie być dostępne z powodu problemów technicznych, uniemożliwiających aktualizacje w aplikacji. Jeśli w takich przypadkach nadal nie możesz zlokalizować swojego przedmiotu, prosimy o kontakt z nami pod adresem kontakt@zdrowapostura.pl, a pomożemy Ci rozwiązać problem w najbliższym dogodnym terminie.

Potwierdzenie wysyłki i śledzenie zamówienia:

Otrzymasz e-mail z potwierdzeniem wysyłki, gdy twoje zamówienie zostanie wysłane, zawierający numery śledzenia. Numer śledzenia będzie aktywny w ciągu 24 godzin.

Kontakt z nami:

Od 10:00 do 16:00. Od poniedziałku do piątku.

E-mail: kontakt@zdrowapostura.pl

Szczęsna 26, 02-454, Warszawa